Tuesday, November 18, 2008

Sufi Dan Susu IgG

Testimoni Produk IgG Plus diambil daripada blog Dinsmart; http://dinsmart.bravejournal.com/

Disini hendak saya catatkan pengalaman anak saya yang berusia 6 bulan..Muhammad Sufi Rahmani.

Sejak didalam perut lagi anak saya telah mendapat bekalan dan bantuan dari susu IgG ini.

Catatan :

1. Semasa isteri saya mengandungkan Sufi, doktor jumpa fibroid semasa kandungan 6 bulan dan juga mengalami masalah uri ke bawah(plasenta previa). Saya beri wife minum Susu IgG, lepas sebulan fibroid pun hilang.

2. Semasa di hospital 45 hari ( stanby sebab masalah uri bawah) saya beri wife minum susu IgG dan ambil Celrenew. alhamdulillah wife dan Sufi sihat sepanjang tempoh ini.

3. Pada 15 May 2008 Sufi selamat dilahirkan melalui pembedahan. Alhamdulillah anak aku sihat.

4. Baru-baru ni Sufi kena serangan Numenia(radang paru-paru). 6 hari dihospital. Selama 4 hari dihospital kesihatan Sufi tiada perubahan.Kesian aku tengok banyak sangat wire kat badan dia (kabel oksigen, air dan jantung).Disebabkan tiada perubahan dengan ubat hospital, aku beri Sufi Susu IgG 5ml pada hari ke 4. ALHAMDULIlLLAH malam tu anak aku dapat tidur lena dan esoknya dah mula cergas.Aku teruskan beri 5ml susu IgG pada hari ke lima dan esoknya anak aku dibenarkan keluar hospital sebab dah sihat.

Inilah nikmat anugerah Allah kepada kita, secanggih manapun ilmu sains perubatan manusia, ilmu Allah lebih mengatasi segalanya walaupun hanya sekadar SUSU!! ALLAH lebih tahu akan keperluan hambanya. Subhanallah!

"Kalau dah tahu sesuatu yang baik, mengapa tak cuba?"

Boleh hubungi;
Mohd Ashriee Abdul Razak (019-4725067)
www.alivingmydream.com/ashriee/

No comments: